Know what I want, I want you alone



Ja, för alla som inte fattade det från mitt tidigare inlägg så har jag TAGIT KÖRKORTET idag!! Är ganska efter alla andra och det känns nästan uttjatat men nu är det äntligen mitt! Skrev både provet och körde upp idag dessutom. Ringde och fakegrinade till Andrea som knappt visste vad hon skulle ta vägen och firade med en super god lunch och kaffe. Lycka på hög nivå och nu slipper jag äntligen allt teoriplugg och ångesten! In your face säger jag bara till dem som trodde att jag inte hade en chans i världen!
Har lyckats hugga av mig fingret idag också, men det är en annan väldigt intressant (läs blodig) historia som vi kan lämna hos Andrea.

Kommentarer
Postat av: SOFIE

GRATTIS SARA!!! SÅ HIMLA DUKTIG :*

2011-04-13 @ 14:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0