I think i fuckin' love you



För att summera fredagen säger jag som Linn: "Det är något med Andreas lägenhet och förfester...... haha blir så jäkla lyckat hela tiden och vi hade så himla kul" för jag kunde inte sagt det bättre själv! Hoppas på en favorit i repris nu!
Vaknade av ett sms från bästa vän om att hon ville komma och crasha min balkong så vi har tillbringat dagen i bikini i solen. Åt middag med familjen på jobbet och världens bästa pappa tankade bilen så nu får jag ha bilen hela veckan. Kommer bli så sjukt lat när jag inte har någon bil!
Nu springer Doris runt som ett tok i lägenheten och jag och Andrea ska sätta på en film. Älskar att slippa söndagsångesten och veta att vi är lediga i morgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0