I see how you look at me but i hear how you talk about them



Restaurangbesöket byttes ganska snabbt ut mot middag och film at Andrea's place istället, ett mycket bra beslut om ni frågar mig. Jag lyckades hålla mig vaken under middagen och medan det spelades lite tv-spel men 10 minuter in i filmen så slocknade jag och var ganska stendöd tills dess att jag fick skjuts hem strax innan två.
Skulle egentligen ha följt med ut till Stöcksjö och firat Andrea och Lena idag men istället tog jag det kloka och enormt tråkiga beslutet att stanna hemma och plugga körkortsteori istället. Vilket jag har ångrat nästan hela dagen och det känns som att jag aldrig kommer att nå slutmålet men när jag väl sitter där med körkortet i handen kommer jag vara lyckligare än på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0