Come and tune the jukebox and we're ready for ya



Igår blev det pizza och fotboll hemma hos Andrea men jag kunde inte hålla mig så det blev utgång för mig i alla fall. Trevligt värre men en massa trevligt folk men det blev en tidig kväll för mig ändå. Fick dock springa ut mitt i natten för att möta en vilsen Linn men som tur var så hann det lösa sig innan jag hann in till stan.
Hoppade på bussen till Vindeln och älsklings Millan, har gått Vindelraggen och faktiskt blivit uppraggade och nu sitter vi i Millans säng, hon spelar gitarr och jag sitter här. Så fort det blir mörkt ska vi gå till Hembygdsgården där det tydligen ska spöka och sedan sätta oss nere vid älven grilla marshmallows och dricka vin.
Ibland är livet bara för underbart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR SÅ HIMLA BRAAAAaAAaa!!! wieee

2010-09-06 @ 20:36:01
Postat av: Anonym

KÄRA HETA HÄLSNINGAR AV EN SNYGG SEXIG TAX!

2010-09-06 @ 20:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0