Too many long lines in a row I love the powder on your nose



Det har varit fullt upp de senaste dagarna, i onsdags ringde klockan före 05.00 och sen bar det av till Ikea där Andrea shoppade en massa snygg till deras lägenhet! Det var två slitna tjejer som kom hem i onsdags men kul hade vi ju så vad gör det? Fick äntligen träffa Olivia sen typ evigheter och vi satte oss på Waynes och pratade i några timmar om allt som hänt sedan sist. Och igår blev det pizza och förfest hos Fridas Mattias och sedan utgång på 5ive och jag måste säga att det var roligaste kvällen i min kroghistoria! Träffade en massa folk som jag inte sett på år bokstavligen vilket var kul för dom var saknade! Dock mår jag ju som jag förtjänar idag.. Men det var värt det. Andrea lyckades dra med mig på innebandy i Röbäck och om ett tag ska vi på middag till Nina och Dennis och resten av kvällen tillbringas på mitt favoritställe, Paradiset, aka Andreas gamla hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0