This is my perfect nightmare

Jahapp, då har jag gått och blivit brunhårig. Eller gråhårig eller råttfärgad eller brun med blonda slingor, jag kan inte bestämma mig för vad det är för färg och om jag är nöjd. Har funderat ett tag på att ringa Andrea i panik men det är ju inte mycket hon kan göra åt saken. Håller på att dö av hunger så nu ska det lagas mat och sen ska jag plugga rättskunskap som bara den!


UPDATE Håret är råttfärgat och inget annat. Har tillbringat mer tid ikväll till att bestämma mig om jag gillar det eller inte än till att plugga och efter mycket överläggande så är svaret nej! Det här måste bort fort, får se om jag ens dyker upp i morgon...

Kommentarer
Postat av: sofie

hallå sara jag vill se en bild juuu!!! :D

2010-09-23 @ 21:27:11
Postat av: Anonym

:O Spännande! Lägg upp en bild!! Jag orkar intevänta tills imorron med att få se ju. Visa nuuu!

2010-09-23 @ 22:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0