Nothing like a storm in your heart to wake you up



Håret vette tusan vad jag ska göra med men det får vara så här ett par dagar till i alla fall.
Jag och Andrea har äntligen fått plats på en organisation där vi kan göra våra fältstudier så om några veckor flyttar vi till Stockholm för en vecka. Att Millan, Linn, Hanna och Elin är där samtidigt gör ju saken bara ännu bättre!
Minuterna räknas ned tills dess att det blir rättskunskapsprov och jag ser verkligen inte fram emot det men sen är det helg och jag ska stanna hemma med ett paket glass och film med andra ord ingen utgång för mig även fast jag är väldigt.

Kommentarer
Postat av: sofie

jo jag tror visst det ser klokt ut! :D Du har ju haft brunt hår förut och du passar ju i det!! :D

2010-09-24 @ 14:20:54
Postat av: Frida

det där var en ful dag i mitt liv.....

2010-09-24 @ 15:45:23
URL: http://fridaakj.blogg.se/
Postat av: LINN

woops, råkade liksom bli utgång båda dagarna för dig ;)

2010-09-26 @ 12:45:17
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0