Maybe that's what happens when a tornado meets a volcano



Bokade in min första körlektion igår, shit shit. Hon på körskolan tyckte att jag skulle göra bort teorin så mycket som möjligt innan jag börjar köra om tre veckor men hur fasiken ska jag hinna med det när jag har 5 prov och två inlämningar under de här tre veckorna. Kanske inte låter mycket men det här är inte att leka med.
Är extremt less redan men alla lärare lägger ju in allt innan vi åker på fältstudier så det är bara att bita ihop eller bryta ihop.
Har projektarbete nu och jag och Andrea har inte kommit nån stans men ooh vad jag gillar våran idé! Det här blir nog bara fin fint!! Det måste det bli.

Kommentarer
Postat av: suss

vilken körskola bestämde du dig för? =)

2010-09-23 @ 17:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0