And when the stars shine so bright, who wants to be alone?



Det har varit full rulle i helgen, jag som skulle plugga till körkortet och göra bort en del skoluppgifter har istället haft förkrök hos mig, lärt mig ett nytt ölspel, huggit mig i foten med dammsugarröret, haft en toppen kväll på 5ive, blivit bjuden på tequila, halkat och studsa ner för en liten trapp på 5ive, fått skjuts hem av en räddare i nöden, träffat min brevkompis som jag hade när jag var typ 10-12 år - sjukt kul, cyklat in i en häck på väg till jobbet, kommit dit före Andrea (surprise), sovit hela lördagen, blivit övertalad att köra tvådagars, haft Limpan på besök för första gången, förkrökat lite, haft fritt inträde på TC - roligt umgänge, tråkigt ställe, blivit bjuden på tequila igen, haft långväga samtal till Australien, käkat på Max, somnat efter sex någon gång - sovit lite och ingenting, gått upp vid tio för att åka till travet och stå på loppis med Andrea, mått som man förtjänat, käkat middag med familjen Nilsson och en massa travetmänniskor och nu våldgästar jag Andrea, tvättar och gör meningar med magneter på kylskåpet och har fortfarande inte pluggat en sekund.




Kommentarer
Postat av: LINN

faktiskt ;) vill att du ska vara i skolan idag!!!!!!!!!

2010-09-27 @ 11:49:41
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0