I got a pocket, got a pocketful of sunshine

Skulle någon kunna ge mig superkrafter? Jag skulle vilja kunna stanna tiden eller vara uber smart eller ha en super minne som gör att jag bara behöver läsa allting en gång och sen så sitter det där! Tänk hur underbart det skulle vara! Men nu är i alla fall religionen klar även om det är en dag för sent.. De är inte mycket att göra åt saken förutom att ta tag i filosofin direkt, jag som trodde den skulle vara enkel men frågar man alla andra så är fallet tydligen inte så. Ge mig bara helg så blir jag glad!



Det här är den bästa personen jag har träffat i hela mitt liv, jag skulle inte klara en enda dag utan henne!
We're soulmates.
Kände bara att jag behövde säga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0