I would fly to the moon and back if you be, if you be my baby



Kanske världens bästa lillebror!

Mitt snabba besök hos Andrea igår blev till två timmar och en tupplur på henne soffa, fy tusan vad trött jag var! Cyklade hem och la med för att se The A team men jag somnade innan halva filmen gått, vaknade efter några timmar. Pratade med Andrea, vi båda höll på dö av uttråkning så jag cyklade till henne, gjorde ett snabbt stopp på Coop och köpte med mig varsin B&J och tillbringade kvällen i hennes stora och väldigt sköna säng med våra glassar och en film. Som Andrea sa, kvällen var räddad.
Mötte upp Andrea i morse igen och cyklade i stormen till travet, kollade loppisgrejerna och fikade. Andrea var den som stod för loppisfynden men jag fick i alla fall med mig ett par örhängen hem.
Det blev ett väldigt tjat om Andrea i det här inlägget men det är väl så det blir när man umgås 7 dagar i veckan med varandra.
Nu ska jag tvätta och läs Låt den rätte komma in. Vecka 41 kommer att bli en mördarvecka..

Kommentarer
Postat av: Junior

KANSKE??????

2010-10-24 @ 14:10:49
URL: http://softstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0