Ain't I seen you before? I think I remember those eyes



Jag har haft tvättid sedan klockan två idag och ändå har jag bara tvättat två tvättar, jag är helt värdelös på att utnyttja tvättiden ordentligt. Man blir alldeles för lat när man bor högst upp och måste springa upp och ner hela tiden.
Har legat och sett Chocolat, älskar den filmen! Har inte sett den på hundra år men oh så bra den är!
Har käkat B&J och låtsats som om att det inte finns en morgondag, undrar hur många i SP3AD som kommer överleva ända till fredag eftermiddag??
NU ska jag läsa Låt den rätte komma in, har fortfarande inte gjort nått vettigt sen klockan fem idag..  

Kommentarer
Postat av: LINN

nä vi sågs typ inget ;) haha vad hände

2010-10-11 @ 08:27:55
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0