Right next to me, you wanna be till the sun comes up

 

Har ingenting att blogga om men jag tänkte slänga upp en bild av tatueringen jag gjorde på Kreta fast de flesta har väl redan sett den och jag har nästan glömt bort att jag har den. Den är inte så speciell men det var en kul grej.
Har fått lite skolarbete bortgjort ikväll fast jag skulle behöva ligga och läsa nån timme till men jag mår illa som ett as och är varm om pannan. Jag har inte tid att bli sjuk!! Har ju två prov, två redovisningar, ett bokprat och en uppsats att skriva innan fredag. Här har vi inte ens tid att andas men jag taggar Millans födelsedag! Kommer bli perfekta avslutet på den här veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0