I'm confused and you can not say a word



Här har vi bevis på hur uttråkad jag är! Jesper är på hockey så jag sitter vid hans dator (94:ornas datorer är ju hundra gånger bättre än våra) och upptäckte att han har en inbyggd webbkamera så jag har suttit och lekt med den. Känns som om jag går i 7:an igen.
Det var meningen att jag skulle öva lite körkortsgrejs men jag lessnade efter 5 minuter..
Hade förresten min första körlektion igår, fy fan säger jag bara! Tur jag kan skylla på ny bil och att jag inte lärt mig köra som hon vill och ännu mer tur att jag har fler lektioner på mig att öva!


Kommentarer
Postat av: andrea

hahahaaaa så jävla ful!!

2010-10-20 @ 20:53:21
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0