I love the way you look tonight

 

Livet i huvudstaden flyter på i samma lugna takt, trivs som fisken i vattnet!
Igår var vi på bio och såg Wall Street, riktigt bra film som jag verkligen rekommenderar, något annat som jag också rekommenderar är att man ska hålla sig till biosalonger i sin hemstad. Vi gick nämligen vilse, pinsamt men sant, vi gick vilse på en bio. Men till vårat försvar så hade de minst 14 salonger, tre våningar och dessutom rulltrappor, inte det lättaste för två norrlänningar.
Nu sitter jag på kontoret med min bästaste vän, käkar naturgodis och slutar om några minuter. Vi ska springa en snabbis och köpa te och sen hem till Huddinge innan vi ska möta Millan för en sen middag någon stans här i Stockholm. Ett riktigt bra avslut på denna vecka med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0