I live where the sky ends



Körde på röda läppar och Andreas tröja igår.
Förkrök hos Andrea, lite födelsedagsfirande i stan och sedan 5ive och avslut på Max! Kvällen började på topp och slutade på topp, tio av tio helt enkelt!
Började jobba halv 9 i morse och det var tungt att kliva upp kan jag lova men jag kom upp och iväg och var framme före Andrea för andra gången till och med! Gjorde jobbet på rekordfart åkte hem och hämtade pengar och cyklade in till stan och käkade på Frasses, världens bästa pappa bjöd. Nu sitter jag hos Andrea och för över sista säsongen av Vänner och några filmer sen ska jag hem och dö i soffan hela dagen!

Kommentarer
Postat av: andrea

göörsnygg är du då!

2010-10-09 @ 15:25:32
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0