Beautiful girls all over the world, I could be chasing but my time would be wasted, they got nothing on you baby



Dum som jag är så sitter jag här uttråkad och utan något att göra så jag börjar titta på sistaminuten, bara för skoj så där. Men vad gör jag inte då? Jo, hittar en resa till Turkiet för 1700 kr!
Jag borde veta bättre än att kolla på resor till varmare platser vid den här tiden på året. Men tänk vad härligt det skulle vara att sätta sig på ett plan till Turkiet istället för Stockholm!?
Eller tänk er att fira jul utomlands, det är något jag skulle vilja göra!

Kommentarer
Postat av: LINN

JAG KAN FÖLJA!!!!!!!!!!!

2010-10-13 @ 11:26:05
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0