Want you to take me like a thief in the night Hold me like a pillow, make me feel right



Drog med mig Andrea på middagen igår också och efter en massa övertalning från min och Andreas sida och bortfrusna ben så blev det tillslut kinabuffé. God mat och trevligt sällskap resulterade i ett riktigt bra slut på tre veckors ledighet. Efter att ha ätit oss proppmätta gick jag hem, kokade te och lindade in mig i en filt och kröp upp i soffan framför EMA som verkligen inte var något att se.
Sitter på första lektionen på tre veckor och alla är redan less men efter skolan ska jag och Andrea gå en lång sväng på stan och kanske fara en snabbis på Strömpilen och handla skor med Jesper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0