Now I'm standin' alone in a crowded room and we're not speakin' And I'm dyin' to know, is it killin' you like it's killin' me


Lugnet före stormen när Millan fyllde 18!

Däckade i Andreas soffa efter två filmer och en massa prat, älskar att Andrea alltid förvandlas till en pratande duracecellkanin när vi inte setts på ett bra tag. 
Vaknade av att Andrea ringde mig i morse och trodde hon skulle skälla på mig för att jag hade missat jobbet eller  nått men tydligen så hade dom skjutit upp tiden vi skulle jobba två timmar och bestämt att berätta det för oss 20 minuter innan vi egentligen skulle börja. Fast mig gjorde det ingenting, jag var stendöd så det var bara skönt att sova några timmar till.
Nu ska jag göra mig iordning sen vankas det middag med Andrea och några filmer, bättre än så kan det inte bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0