My heart stops when you look at me


Kolla vad bruna vi var!!! Numera är man ju vit som snö och ser ut som en levande död ..

Var på körskolan idag igen, usch och fy. Ska dra med pappa ut i morgon och öva och öva och öva och så kanske öva lite till!
Jag har för övrigt hittat balklänningen i mina drömmar idag!! Den är grymt jäkla snygg i modellen men tyget ser ut som om det vore en sopsäck eller en regnjacka vilket suger big time för jag skulle döda för klänningen annars.
Tur att det är länge kvar innan det är baldags, det hinner nog många tåg fram och tillbaka innan man hittar den perfekta klänningen.
Bröt min och Andreas deal idag och köpte en påse tomteskumm när jag var och handlade åt mormor men jag har varit sugen på det ända sedan jag såg att de kommit ut i butikerna, känns lite väl tidigt men snart är väl butikerna fulla av jul grejer.
Men nu ska jag hämta mina sista tomtar från micron och sen hoppa rätt i säng, tidiga morgonar är inte min grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0