I will be right here waiting for you



Ännu en körlektion idag och jag har lyckats backa och parkera utan att köra in i enda bil! Wohoo
Annat roligt som hänt idag? Vegmaten var slut på skolan = att det inte fanns någon mat till mig och ett mindre utbrott på matkärringen. Hade som tur var några kronor löst och köpte en macka i fiket, lyssnade på en väldigt intressant föreläsning med en kristen, en muslim och en jude, gick en sväng på stan efter skolan och kollade ut lite julklappar och köpte julklappspapper så nu ska jag faktiskt slå in årets första julklapp. Det här är min favorit del med julen, handla alla julklappar, allt julbak och julpynt, själva julaftonen är däremot bland det värsta jag vet.


Kommentarer
Postat av: emilia

atcktacktack :D i love it

2010-11-30 @ 22:53:25
URL: http://emiliabystroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0