I just feel complete when you're by my side



Utgång i fredags, har haft roligare när jag varit ute men jag hade ju Andrea så egentligen krävs det inte mer för en lyckad kväll. Vaknade upp i världens skönaste säng och slötittade på tv några timmar medans Andrea låg död i sängen. Hade tänkt spendera kvällen hemma under täcket med en film men det slutade med att Andrea kom förbi och vi drog fram allt mitt julpynt och pyntade hela lägenheten. Älskar hur allting blev, nu vill jag bara äta lussebullar och dricka glögg varje dag fram till jul.
Svängde förbi Ica, köpte glass och gick hem till Andrea och styrde upp hennes garderob och myste ner oss i soffan med två filmer och jag däckar som vanligt innan andra filmen tog slut. Kul sällskap jag är...
Första advent idag och som det team vi är har jag och Andrea gjort frukost, tvättat, spelat julmusik, slängt gamla bord och sen traskat in till stan och skyltsöndagen, kollat på lite julklappar åt oss själva och druckit en pepparkakslatte, med andra ord en perfekt söndag.


Kommentarer
Postat av: andrea

bästa söndagen med bästa vännen!! :)

2010-11-29 @ 09:23:38
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0