For you I'd be runnin' a thousand miles just to get ya where you are



Åkte ut med Andrea till Stöcksjö igår kväll, det ryktas på stan att Anders lagar världens godaste abborre så det var det som stod på menyn igår och jag kan inte annat än säga att ryktet stämmer.
Resten av kvällen myste vi i gamla huset, åt tårta, fick se Andrea göra årets första vurpa och kollade renoveringen i stora huset, ställde i ordning på Andreas rum och sen gjorde vi en tidig kväll.
Ny skolvecka i morgon och jag tror att jag glömde taggen på Kreta eller nått för jag kan inte hitta den nånstans, likadant är det med min mössa, bankdosa, hoodtröja, impregneringssprayen och julgranen, hittar ju ingenting som jag behöver. Fattar inte att det är så lätt att tappa bort saker i den här lägenheten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0