So I surrender, to every word you whisper Every door you enter, I will let you in



Jag har lyckats tappa bort min bankdosa.. Kostar 250 kr att få en ny! Så jag får vända upp och ner på lägenheten tills jag hittar den, varför kan man inte ringa till saker som är borta??
Hamnade bakom världens idiot i traktor idag på körskolan också, min körlärare la sig på tutan utan att han märkte nått så vi höll på bli ordentligt påbackade men vi kom hem hela och med hel bil.
Nu ska jag ut i kylan och vara ett duktigt barnbarn och handla åt mormor sen ska jag vara en duktig elev och plugga.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Shit vad du har bloggat flitigt på sistone, det gillas! Fortsätt så:*

2010-11-17 @ 21:38:49
URL: http://oliviabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0