Pretty, pretty please dont you ever, ever feel like you're less than fuckin' perfect







I brist på bilder från i lördags så lägger jag upp vimmelbilder från Corona. 

Igår var jag halvt död, inga pommes frites fick jag heller med däremot tårta hos pappa och bullar hos mina tremänningar, det slår ju inte dagen efter pommes frites men nästan.
Det var sjukt skönt med sovmorgon idag, ta igen förlorad sömn och slippa stressa. En sväng på stan med Andrea efter skolan och sen gymmet, älskar att vi år igång igen. Det är meningen att jag ska hinna med en sväng till pappas kusin och hälsa på min en månads gamla tremänning också. Inte mycket för världen men det är kul att det händer något i denna gråa vardag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0