We are angels with only one wing, to fly we must hold each other



För en gångs skull kan jag säga att jag varit effektiv, har tvättat, dammsugit, handlat åt mormor, dammtorkat och torkat golven så jag förtjänar typ en applåd eller nått!
Nu taggar vi helg eller främst lördag, då blir det middag med familjen sen ska jag möta upp resten av tjejerna för lite förkrök at Andrea's innan vi drar vidare till Corona.
Sitter här som en zombie och borde gå och lägga mig, jag låg ju vaken till två i natt för att jag hade så j*vla ont i handen och handleden, var bara minuter från att ringa pappa om att fara på akuten men tillslut lyckades jag somna och tack gode gud är det bättre idag! Jag måste sluta ramla i trappor ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0