I'm looking at an angel and believe me when I say she got that whole place glowing



Vad har jag lyckats med idag då? Jo halkat i en trapp och dött eller nästan i alla fall, halkade och studsade ner några steg. Jag har inte vågat kolla ryggen om jag skrapade upp den, har ont som f*n i handleden och arslet men annars så gick det bara fin fint! Ibland känns det som att jag är den enda som lyckas med sånt.
Nu ska jag värma smulpaj och sen lägga mig och läsa Låt den rätte komma in, hundra år efter alla andra ...


Kommentarer
Postat av: LINN

JAAAAAAAAAAAAAA TAGGA SÖNDER! (sen tycker jag att du ska bjuda mig på den där pajen) hih

2010-11-11 @ 13:17:18
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Postat av: emilia

AMEN DURÅÅÅHHHH! :*

2010-11-11 @ 16:10:22
URL: http://emiliabystroms.blogg.se/
Postat av: emilia

första tanken: jAAAAA?

andra tanken: JAAAAAA1



hahaha ;) tagga löoerdag nudå!!

2010-11-11 @ 20:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0