Russian roulette is not the same without a gun and baby when it's love, if it's not rough it isn't fun



Jag är uttråkad, har suttit med en massa plugg halva kvällen. Först gjort klart engelskan, nu inta och sen kanske lite geografi. Det känns som att jag har tusen grejer att göra innan torsdag. Men jag ska försöka att göra bort så mycket som möjligt under helgen. Fast sen måste jag tvätta och städa också, någon kille kommer och kollar på lägenheten till veckan vilket påminner mig om att jag ska ringa till han som bor i lägenheten som jag ska ta över så att jag och Andrea kan fara dit och kolla igen.
Fick världens lust att grilla! Och att bowla och jag har ingen aning varför men jag har ju faktiskt en liten dold talang när det gäller bowling. Tro det eller ej. Men nu ska jag sluta snacka strunt och fortsätta med det som jag faktiskt ska göra.


Kommentarer
Postat av: andrea

du kan va snygg!

2010-05-08 @ 15:46:54
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0