Things will never go back to the way they were



Fredagsnatten blev en blöt natt, i princip medvetslös till tolv igår, kunde ha förväxlat mitt hår med ett askfat pga. av lukten, väntade en evighet på bussen till Stöcksjö, bestämde med mamma att jag troligen ska ta en av deras kissemissar, hoppade av på rätt ställe i Stöcksjö, skrev NK debatten med Andrea, såg tv, tog fram Andreas moppe från 70-talet, premiäråkt på den runt hela Stöcksjö i jakt på grädde, bakat pizza igen, väntat på kakao, fått hemleverans med grädde, fick ingen kakao, åkte genom Stöcksjö i jakt på kakao, bakade kladdkaka, tog ut den ur ugnen och kom på att jag glömde smör, kastade den och gjorde kladdkaka nr 2, åt pizza med Andrea, Mattias och Jakob, tittade på filmer, spelade kubb mitt i natten, förlorade alla tre matcher, fick en hel dubbelsäng för mig själv och somnade som en stock, vaknade med sol utanför fönstret, åt frukost med regn utanför fönstret, spelade rundpingis och kom till final en gång av typ hundra, tittat på Andrea som försökte slå de andra två, skrattat åt Andrea, fick inte igång moppen när vi skulle till stallet, tog cykeln istället men vände efter 30 meter för att vi inte orkade cykla, åt kladdkaka, såg en konstig film, blev hämtad av pappa, var på världens kortaste möte och nu sitter jag hemma igen. Kort sagt, har haft två riktigt bra dagar i paradiset!
Nu väntar mina tre plågsamma men sista dagar i skolan innan sommaren, jag kan inte hitta orken någonstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0