Tell me baby why don't you love me? When I make me so damn easy to love



Sitter och pluggar NK och genetik och vet snart inte vars jag ska ta vägen, är så sjuuukt less på allting.
Efter det har jag typ fyra eller fem saker till att göra och jag går bara två dagar till...
Men vädret är i alla fall bättre och jag vill flytta ut till Stöcksjö eller tillbringa några dagar i Vindeln, har ju inte varit där sedan nyår typ.
I morgon fyller dessutom min kära broder år och jag har inte köpt något, vet inte vad jag ska köpa heller för den delen men det får bli morgondagens bekymmer antar jag. Är hungrig också men kylen ekar tomt och jag vet inte om pengarna har förts över till Icakortet så jag kan handla i morgon. Det fanns ingen tid så jag kunde tvätta idag heller och jag svämmar över av tvätt känns det som. Andrea kom och styr upp mitt liv!!! snälla.
Och så sitter jag och stör mig på att bilden ser ut som om jag försökte mig på en dagens outfit eller nått. 
SÄTT MIG PÅ PLANET TILL KRETA NUUUU
Näe, nu har jag klagat klart för idag, ska käka russin och fortsätta lära mig om gener. Trevlig kväll gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0