See i don't understand how you're number one



Hittills idag har jag vaknat halv sju fast jag började tio i elva, upptäckt att jag somnade med datorn i sängen och alla lampor på, cyklat till skolan och svurit åt regnet, skrivit prov, burit runt på massa påsar och väskor, köpt godis, sett One tree hill, handlat mat, hittat massor av saker som jag vill ha inne på Hjärtero, åkt buss till Stöcksjö, rensade konserver i Andreas kök och hittade grejer från 1999, slängt ut hälften av grejerna, åkt på pakethållaren, ätit kladdkakeballerina, skrämt livet ur Andrea två gånger, mockat åt Andreas mamma, klappat katter, letat efter oregano, tittat på Andreas systers nya kök och nu är jag tillbaka i paradiset, mitt favoritställe och lagar pizza åt mig och Andrea medan Andrea gör sig i ordning och förhoppningsvis så kan jag passa in allt så att jag är klar när hon kommer ner. Sen blir det gomiddag, en flaska Rosé och resten av kvällen är ganska öppen, vi får helt enkelt se vad det blir men den kan ju inte bli annat än lyckat när jag har min partner in crime med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0