Ain't no particular sign I'm compatible with I just want your extra time and your kiss

Vädret är ju underbart! Jag har varit vaken ett bra tag nu och det har varit sol hela tiden.
Gårdagen tillbringades på bästa sätt, lite snabbshopping på hålet och årets första mjukglass i solen, jag tyckte att vi behövde nått att ladda upp med inför nationella i spanska så jag bjöd Andrea på glass och sommarkänslan kom springandes.
Efter skolan åkte jag och Andrea hem till henne en snabbis för att hämta lite grejer. Ni anar inte hur mycket jag längtar tills det blir sommarlov och jag kan tillbringa mina dagar där. Det är underbart.
När vi kom tillbaka till stan bjöd Andrea på Subway och vi tog med oss mackorna till SF parken och satt där och åt och njöt av det härliga vädret.
Klockan är snart nio och jag är grymt rastlös, jag vet inte vad jag ska hitta på idag men det blir i alla fall frukost på balkongen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0