I'm the kind to sit up in his room Heart sick an' eyes filled up with blue



Valborg förra året

Gårkvällen blev väldigt lyckat!! Hade grymt kul men ett stort gäng av härliga människor.
Startade ju kvällen hos Andrea med god middag innan vi åkte in till stan och hem till Erik på förfest för att sedan dra vidare på en fest på Grubbe där vi dansade och sjöng halva natten.
Vid tre mötte jag upp Andrea som hade fått med sig mina nycklar och så åkte vi hem till mig, käkade bullar innan vi somnade.
Nu sitter jag hemma hos Andrea och snart ska vi ta cheesecaken som blev över från igår och gå till Nina där vi ska tillbringa kvällen. Lördagen kan inte bli bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0