So tell me why we talking when we dance so good?

Snart är helgen över lika fort som den kom men sen är det bara tre dagar tills jag drar iväg till Turkiet.
Jag sa ju att jag hade tusen grejer att göra innan onsdag så det är precis vad jag har roat mig med i helgen.
Jag tackade till och med nej till en kväll på 5five för det här..! 
Så det enda jag har gjort är att skrivit en spanska uppsats, gjort klart engelska, pluggat till Inta provet som jag missade och ska göra i morgon och nu ska ja börja på geografin.. Dessutom har jag städat så svetten rann, packat allt som går till Turkiet och tvättat. Effektivitet är mitt mellannamn den här helgen men fy vad less jag är.
Jag är sjukt less på allt städande, diskande och tvättande, tanken vid att jag ska hålla efter mig själv i en tvåa är inte så lockande just nu.
Däremot är jag hur taggad som helst på flytten! Har jag pengar då så ska det käkas pizza och drickas öl på vardagsrumsgolvet!


Kommentarer
Postat av: andrea

har inte du pengar så köper jag pizza och öl till dig för vi ska ha golv häng, så enkelt är det bara!!

2010-05-09 @ 13:35:27
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0