She wants friends and wild romance, now she has her change to take revenge



Världens bästa lillebror

Yranhelgen börjar närma sig och jag älskar det. Det är ett av de bästa tecknen på att sommaren snart är här.
Förra året satt vi och mumsade jordgubbar och tittade på folket som spelade men i år får vi väl leva med att vädret inte verkar bli lika bra. Vad som händer på kvällen är däremot än så länge helt oplanerat, vi de enda utan riktiga planer? Hade tänkt fara på Corona men det var tydligen på lördag och eftersom att plugget har tagit över och styr mitt liv så finns det inte tid till att dra ut två kvällar i rad.. Men det ska nog bli så bra så!
Upptäckte för övrigt att min granne har fått barn utan att jag märkt det. Hon har alltså burit på ungen i nio månader och sedan ploppat ut den för någon månad sedan och jag har inte sett det. Är det ens möjligt? Ses man så sällan fast man bor i samma hus? Jaja, intresseklubben antecknar och plugget flåsar mig i nacken, dags att göra ett sista ryck ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0