I think I should know how to make love to something innocent without leaving my fingerprints out

Idag har jag varit i skolan och gjort absolut ingenting, lämnat in min dator för att få windows 7 och fick veta att den måste skickas till Polen, hoppat över badet, myst med Andrea och Linn och ätit lunch hos mig, träffat gubben som friade till mig i busskuren, ätit godis, kramat alla hej då, cyklat till strömpilen, hittat en snygg mobil på elgiganten, provat en massa skor på din sko, fått skäll av Andrea för att jag gått för fort, hamnat mitt i en minibuffé på ica maxi, träffat en knäpp italienare, ätit av all den goda maten, skrattat, läst om kreta, hittat världens roligaste kokbok, skrattat åt den, handlat, hittat den perfekta vägen ut till strömpilen, tittat på min lägenhet igen, blivit upp över öronen förälskad i den, sett en idiot cykla förbi, bjudit Andrea på mat, skrattat lite mer, planerat nya lägenheten, firat med en päron split, packat det sista till turkiet, varit lycklig. Jag har haft världens bästa dag! Nu ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0