You see, I've been to hell and back so many times, I must admit you kind of bore me

Fredagen var riktigt kul! Vickan lyckades alldeles utmärkt med att styra födelsedagsfest och jag hade en underbar kväll med mina absoluta favoriter!
Det blev ju först middag på TC och sedan hem till Andrea där vi blandade drinkar, dansade och gjorde oss i ordning innan vi gick till bygdegården och Victorias fest.
Jag, Millan och Frida sov hemma hos Andrea men hon hade åkt in till stan för att sova hos sin b-friend så när Lena och dom farit hade vi hela huset för oss själva. Det är ju som mitt andra hem det där så jag hade det hur bra som helst och stannade kvar där några timmar efter att Millan och Frida farit också.
Sen blev det fika och presentöppning hos pappa med släkten, jag kan se om jag lyckades ta någon bra bild så ska jag visa sen.


Nu springer en stressad Andrea runt och ska göra sig i ordning, hämtningen är här om tio minuter och vi har suttit och kollat lägenheter liite för länge.
Min lägenhet är is jävla kall, inget element är igång så jag och Andrea somnade med mjukisar, hoodtröja och två täcken eftersom vi halvt höll på att frysa ihjäl. Men vi hade det bra ändå, en kväll med henne var exakt precis vad jag behövde. Ni anar inte hur bra den tjejen är alltså! Det finns inte en chans i världen att jag skulle klara mig utan henne.


Kommentarer
Postat av: andrea

haha kul att du är dysse och inte vet hur TÄCKEN stavas!! :D men du är underbarast ändå!

2010-03-28 @ 17:41:25
URL: http://drey.blogg.se/
Postat av: saraa

haha! jag vet, jag läste det precis och undrade hur dum i huvudet jag egentligen är?!

Det är du också hun!

2010-03-29 @ 09:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0