Were under the sheets and you're killing me

Näst sista dagen innan lovet och idag har jag; lagt tummen mellan plattången och tryckt åt (endast av ren klantighet), haft panik över att min jacka gått sönder, sprungit till skolan och svurit för att knäna gjorde ondare än vanligt, käkat blåbärssoppa, sett två väldigt konstiga filmer på skolan, fått tillbaka 30 kr för ett hål i en kjol, köpt en yoghurt och gått hem, somnat, vaknat och lagat indisk gryta, lämnat plattan på i 3 timmar, pluggat för första gången på hundra år typ, hittat igen smörpaketet som försvann för någon dag sedan i skafferiet, skrattat åt mig själv för att jag är så jäkla borta ibland, bestämt mig för att äta bättre frukost och därför brett en macka och hällt upp yoghurt och ställt i kylen och kan inte hjälpa att undra hur lyckat det kommer vara i morgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0