If i'm not the one thing you can't stand to lose, if i'm not that arrow to the heart of you

Jag orkade inte laga middag idag så jag åkte hem till pappa och fick tacos serverat istället.
Sen dess har jag legat i min kära brors rum och sett på TV och snackat skit, ganska skön start på lovet måste jag säga men nu har han dragit iväg på någon fest och kvar sitter jag och är sjukt sugen på en Ben & Jerry's!
Tyvärr blir det ingen glass utan jag och pappa ska åka och hämta de jag och Victoria beställt från H&M och sedan hem för att städa bombnedsalaget till lägenhet.. Kanske inte det roligaste men det måste ju göras.
Men i morgon blir det först träning med Andrea och sedan en trevlig fika på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0