These are just ghosts that broke my heart before I met you

Så underbart väder det är ute! Jag vaknar och solen bara lyser upp hela lägenheten och termometern visar på plusgrader. Är våren här nu?
Gårdagen bestod bara av en massa städande och sedan åkte jag till pappa för att slippa laga mat och istället få äta indiskt.
Sen satt jag hela kvällen för att översätta spanska boken som ska redovisas i morgon.. Det tog en jäkla tid och även fast jag satt i timmar så är inte ens halva gjord!
Så det är vad jag ska roa mig med idag men sen ikväll kommer Oliven hit på film och lite myspys.
Hon har utnämnt sig själv till spanska proffs så det kanske blir upp till bevis då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0