I'll get you back no matter what it takes even if all my bones breaks

Jag har lyckats sova från 5 tills 10, åt yoghurt direkt när jag kom hem och sen la jag mig och vaknade inte förrän för ett tag sedan. snyggt jobbat! Var jätte hungrig när jag vaknade men alldeles för slö för att laga nått så det blev yoghurt och flingor. Tre av mina fyra mål mat idag har bestått av yoghurt och mackor.. Och jag som hade tänkt vara duktig och röja hela lägenheten ikväll men istället sover jag bort all tid. trots det lär det inte bli svårt att somna igen, är hur trött som helst! Det dock kan göra det lite svårt att somna är grannarna som skruvat upp TVn på högsta volym, nyss låg jag och lyssnade på let's dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0