Listen now I'm only gonna break your heart and shader and splater it all into little bitty pieces

Dagarna känns tyvärr bara tyngre och tyngre och jag blir mer och mer less.
Tänk om man fick åka iväg och ligga på en strand hela dagarna?
Ni kan inte ana hur sjuukt mycket jag längtar till dess att jag och Andrea drar iväg till Kreta i två veckor.
Det är tur att det finns en del ljuspunkter i mitt liv som att jag träffade Fanny idag (hon är ju bara för go den tjejen och om jag har saknat henne!) eller som att fredagen kommer bli galet kul eller det att mina vänner är bara ännu mer underbara än vanligt! Eller vad sägs som att vi snart har lov igen och att Andrea då fyller 18!


Kommentarer
Postat av: LIMPAN

ELLER VAD SÄGS OM KRETA!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-25 @ 11:15:01
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0