Life is such a fuckin' rollercoaster, then it drops

 

Det blev ingen träning för mig och Andrea, istället bestämde vi oss för att ta en lång promenad då solen lyste och allt. Sagt och gjort och tillslut hamnade vi på Puls uppe på Umedalen och bestämde oss för att kolla ifall de hade den nya Ben & Jerry's. Vilket dom såklart hade, fort var den betald och ännu fortare hem gick det och jag kan lova att den verkligen var värd det! Ruskigt god var den! En ny favorit måntro?
Jag har just ätit middag för inte så länge sedan, lite väl sent, jag vet men vi var billösa idag + att jag och Olivia stannade kvar i stallet för att snicksnacka en massa vilket resulterade i att jag var hemma halv 10. 
Har försökt att se Svenska Hollywood fruar som hade premiär idag men självklart så vill det inte fungera, jag var ju väldigt nyfiken på att se vilka blondiner som ska vara med den här säsongen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0