I see you lookin' at me like I got what you need



Så här kul har vi det på spanska lektionen.
Det blir förresten inget avhopp för mig, tydligen ska det göras allt för att jag ska behålla det fina G:et jag låg på(??) och jag som ville hoppa av.. Men jag antar att det egentligen är bäst att stanna kvar.
Och hur underbart skönt är det inte att slippa söndags ångesten?!
I stället så kan man ta en lååång och härligt sovmorgon, dock tvivlar jag på att det blir mycket till sovmorgon för min del, i stället ska jag infinna mig på gymmet någon gång för att träna med Andrea.
Det har varit sjukt skönt att träna både idag och igår, det är ju inte en kotte där! Idag var vi t.o.m. ensamma ett tag, så jag klagar inte på den uteblivna sovmorgenen. Tänk om det alltid kunde vara så lite folk.
Men nu ska jag fortsätta städa en liten stund till och sedan ska jag förhoppningsvis lägga mig och läsa lite på INTAN, bara för att det är lov betyder det inte att man är pluggfri....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0