I can change you life, make it so new, make you never want to go back to the old you

Första dagen efter lovet och jag måste säga att det inte alls är så plågsamt som jag trodde!
Trots två jäkulska prov den här veckan så känns det som att livet leker.
Jag hade det i alla fall hur bra som helst i fjällen, trivdes som fisken i vattnet i stugan!
Dagarna bestod av alfabetsleken, bakning, filmer, kana längst vägen, massa skratt, melodifestivalen, vändtia, promenader, hockeyspel, god mat, ännu mer skratt, Leksandsskämt som spårade, långa bilresor, kalla fötter, skitsnack och mycket mer!
Men bra hade jag de allt! Andrea's familj är ju för underbar också.
Nu är det dags att vara lite duktig för dagen och plugga till INTA provet som är i morgon..
Önska mig lycka till (det behövs)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0