And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time

'

Snyggt improviserat med lampa på spisen när det inte finns någon annan som funkar.
Mest tragiskt är dock att jag fortfarande efter en månad inte fixat nya lysrör utan den där lampan står kvar så fint.. Sara Swanström i ett nötskal.

Nedräkningen till lovet är i fullgång och med en mördarvecka som denna så känns lovet bara ännu mer taggat.
Ska hoppa i duschen och sedan försöka mig på att skriva en argumentationsanalys, hur man nu gör det?
Vet egentligen inte varför jag bloggar när jag inte har en enda vettig sak att skriva men i morgon gott folk, då händer det grejer! Mycket roliga grejer vill jag lova!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0