And don't you pretend, you don't live what you dream

Här packas det, lagas mat och bakas på samma gång. Jag ska åka till pappa om en halvtimme så det är en del som måste göras eftersom att jag inte orkar springa runt och packa när jag kommer hem ikväll.
Jag åker ju nämligen med Andrea och resten av familjen Nilsson till Kittelfjäll och deras stuga i morgon!
Det ska bli riktigt skönt att få komma bort en stund så det här blir nog perfekt.
Men nu måste jag springa och ta ut kladdkakan, jag hittade ett recept på Vit kladdkaka så nu har jag bakat den och ska åka till pappa och bjuda dem på lite.
Tyvärr blev den lite för tunn då jag har en alldeles för stor form, kanske dags att inhandla en ny med andra ord?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0