You came in my life at time I was down, you colored the world and turned it around



Balkongmöblerna är borta så jag har legat på balkongen och solat, ätit jordgubbar och läst Elle.
Upptäckte dock den andra spindeln på två dagar där ute så då fick det vara nog med solandet och jag höll på att bryta ihop.
I morgon ska jag hämta nyckeln till lägenheten så det här blir sista natten jag tillbringar på Storgatan.
Jag har bara släp i morgon så därför ska jag försöka flytta allting i morgon, önsketänkande kanske men inte helt omöjligt men är det någon som känner för att visa musklerna och hjälpa till att bära lite så är det bara att skicka ett sms.
Nu ska jag ge mig på att lufta ur min hundra kilos madrass och skruva isär sängen, får väl se om jag får ryggskott eller hamnar under madrassen istället. Det här är Andreagöra egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0