Yes, it’s so scary to fall in love

Sitter hemma hos Frida framför TVn och har laddat upp med bakis mat, vaniljbullar, godis, Cola och panpizza, fast det är Frida som står för bådas baksmällor. Jag mår bara fina fisken, tack gode gud!
Jag hade en jätte bra midsommar med grillning, jordgubbar och gitarrspelning och sång ute i Abborrtjärn innan vi cyklade in till Vindeln igen där vi mötte de andra för dans runt midsommarstången och mer party.
Jag, Frida och Petra vandrade hemåt långt efter tre någon gång, slitna men glada efter en mycket lyckad kväll!
Det går ju bara en buss hem idag vilket är klockan sex men jag klagar inte, jag har ju Cola och en TV så det blir bara bra. Men när jag kommer hem så måste jag ju packa som ett tok, jag flyttar ju om två dagar!!!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0