We will sneak out, through the backdoor, dance like we never did before

Ligger uttråkad i min soffa och önskar att jag hade sällskap. Har precis sett Remember me och ångrar nästan det, jag hatar verkligen när filmer har ett dåligt slut! Kom på att jag ska försöka flörta till mig några bilder från igår också, det fanns ju en hel del kameror fast jag har faktiskt ingen aning vem kamerorna tillhörde. Har fullt med myggbett som kliar som bara den också! Om det fanns en miljon myggor inne i Vindeln så var det nog tredubbla i Abborrtjärn, stannade man med cyklarna när vi var på väg in Vindeln så hade man myggor över hela kroppen på två sekunder, bokstavligen. Fy fan.
Ni fattar väl hur uttråkad jag är när jag ligger och skriver ett såndant här jäätte intressant inlägg. Näe, jag kanske ska roa mig med att putsa fönster, torka väggarna och taket och annat sånt där roligt som man kan göra en lördagskväll. Eller natt snarare, varför ska jag få all energi till att ta tag i saker mitt i natten??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0